czwartek, września 07, 2006

 
TROSZKĘ WSPOMNIEŃ....

Witamy po krótkiej przerwie. Nie było nas z wielu powodów.
Od 2 tygodni jesteśmy bez aparatu- trafił do serwisu.
Jednak upadek ze sprzętem w SWORNEGACIACH był silniejszy niż się wydawało :)
Teraz czekamy na naprawę i mamy nadzieję , że za tydzień będzie można działac.

Niuton rośnie naprawdę szybko - ok 1 kg / 3 dni.
Generalnie wszystko jest ok - jeszcze nas nie zjadł ;)

W oczekiwaniu na najnowsze foty Niutona wrzucamy parę fotek ze spływu (autorem zdjęc jestMichał)

Opalam się.


Śpię
Skradam się

Uwięzili mnie


Nie chce mi się pozowac - wolę....
No comments

Sen na polu namiotowym :)

Wszyscy śpią... :)

Dobranoc :)





Comments:
słodkie!!!!!
ps. jestem w szoku, dzisiaj wszyscy wrzucili nowe posty na blogi!!!a moj post zostal uroczyscie zlozony na rece pewnego krasnala :D
 
chyba dosięgneło i mnie jakieś zaćmienie - o co chodzi Aga???
zdjęcia i niutotek - slodkie bardzo, bardzo:-)))
 
jednego dnia Alicja, Andrzej, Ty i Konrad wrzuciliscie po dlugiej przerwie posty na blogi. A ze byl czwartek, to ja mojego posta w postaci pracy mgr oddalam Nesterowi (kto go widzial, ten wie, ze krasal...).
 
taki Chałabaek po prostu ;-)))megapost dla krasnala - pozytywny komentarz dla Ciebie :-)))
 
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
 
tak, to sama sie usunelam, bo dwa razy to samo się wpisało - a chodziło oczywiście o Chałabałka:-)
 
jo, kurwa, a teraz ktos serdeczny zapoda mu tym linkiem i bedzie kurwa po zabawie :]
 
anonymous: nie peniaj! ;)
 
jak anymous, to wiadomo, ze ja: po prostu cos mi sie klika i nie wchodzi moje imie :( a najlepsze jest to,ze na prawde powinnam zostac tu anymousem, jesli tylko marzy mi sie magazynier na UMK we wrzesniu b.r.
 
e - a ile juz ten niutek wazy??? 1 kg na 3 dni... to wychodzi ponad 2 na tydzien... mozna zaokraglic do 2.. to po miesiacu jest już 8... po kwartale 24... po roku to juz 96 - na pierwsze urodziny dostanie wlasny pokoj... na piate - hangar...
 
eeee tam, my tu komcie wpisujemy az milo, a autor(zy) bloga nawet nie odpisuja... ILE WAZY NIUTEK????
 
Niuton waży ok 12 kg!!
Aparatu w dalszym ciągu nie mamy :(
Prosimy o kropkowanie ku..w itp :)
Pozdrawiamy wszystkich.
 
Niniejszym przepraszam za wulgaryzmy.
 
no i nie wiem jak to juz jest - nie wulgaryzowałam a jednego mojego komcia tu poprostu nie ma ??..
 
bo sama go usunełaś :D przeczytaj co napisałaś podspodem. Halooooooooooo, tu ziemia!!!!
 
tak jak rozmawialysmy Aga - to nie o ten co usunelam chodzilo - byl jeszcze inny.ale dobra, juz sie pogodzilam. nie ma i juz.
 
Hej ANIU!! By może jakis Twój komentarz sie nie pojawił , bo pewnego wieczoru cosik grzebałem w ustawieniach.. i wspominałas cos o weryfikacji przeze mnie. Niestety nic mi do "zweryfikowania" nie doszło!!
Jeśli masz ochotę , to wrzuc raz jeszcze!! Wszystkie komentarze są mile widziane!! Pozdrawiam.
 
tyk...
i wrzucilam :-)
nie ma sprawy :-)
 
Prześlij komentarz



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?